بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار کوچک

در این مطلب قصد داریم به بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار کوچک بپردازیم، با ما همراه شوید و از مطلبی که برای شما آماده کرده ایم نهایت استفاده را ببرید! مدیریت کسب و کار کوچک یکی از عوامل مهم برای موفقیت و پیشرفت یک شرکت کوچک است. مدیریت صحیح کسب و کار باعث بهبود عملکرد و افزایش سودآوری شرکت می شود و به شرکت کمک می کند تا رقبا را پشت سر بگذارد.

بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار کوچک کدام است؟

در دنیای امروز، مدیریت کسب و کار به یکی از مهم ترین عوامل موفقیت و پیشرفت شرکت ها تبدیل شده است. با توجه به پیچیدگی های مدیریتی و تنوع فعالیت های شرکت ها، استفاده از نرم افزارهای مدیریت کسب و کار امری ضروری و حیاتی است.

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار می پردازیم. این نرم افزارها از جمله ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند تا فعالیت های مختلف شرکتتان را بهبود بخشیده و به بهبود عملکرد و کارایی شرکت کمک کنند.

بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار شامل ابزارهای مختلفی همچون مدیریت پروژه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت ارتباط با مشتریان و … می باشند. این نرم افزارها از طریق اتصال به سیستم های مختلف شرکت و ارائه گزارش های دقیق و جامع، به شما کمک می کنند تا برنامه ریزی و مدیریت بهتری برای شرکتتان داشته باشید.

در انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار برای شرکتتان، باید به نیازها و الزامات خاص شرکتتان توجه کنید و نرم افزاری را انتخاب کنید که بهترین تطابق با نیازهای شرکت شما دارد. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار را برای شرکت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی شرکتتان برسید.

بهترین ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

زوهو (zoho)

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط مشتریان برای این کار زوهو است که ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار زوهو برای بهبود ارتباطات مشتری، بازاریابی و فروش تاثیرگذار است، فرآیند پیدا کردن مشتریان جدید را سریع تر کرده و فرآیندهای اضافه فروش را کاهش می دهد.

استریمر اپ (Streamer App)

استریم اپ یکی از ابزارهای مفید ارتباط با مشتری بوده است که به کسب وکارهای کوچک نه تنها در مدیریت ارتباط با مشتری بلکه بسیاری دیگر از جنبه های حیاتی موثر است. استریم اپ به شما کمک می کند تجزیه و تحلیل ترافیک، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت پروژه را یک جا، آسان و سریع مدیریت کنید.

بهترین ابزارهای مدیریت کسب و کار و هماهنگی های تیمی

شما برای مدیریت کسب و کار و هماهنگی های تیمی هم نیاز به ابزارهایی دارید که دقت و سرعتتان را بالا ببرد:

اسکایپ (skype)

اسکایپ بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار است، بهترین مزیت اسکایپ این است که می توانید همزمان با چند نفر در تماس باشید. با اسکایپ می توانید به راحتی روی پروتکل اینترنت با اعضای تیم و یا مشتریان خود تماس بگیرید.

ترلو (trello)

ترلو به شما این امکان را می دهد که به صورت حرفه ای کارفرما را از روند کار خود باخبر سازید و به او نشان دهید که فوق العاده بودن پروژه ی او نهایت خواسته ی شما است. ترلو را به عنوان یک وایت برد در نظر بگیرید. هر برد که به این مکان اضافه می کنید یکی از پروژه ها است. می توانید اعضای پروژه را از طریق یوزرنیم شان به پروژه ی موردنظر اضافه کنید. داخل برد مربوطه می توانید لیست کارها را معین کنید، برای هر لیست کامنت بگذارید، تصویر ضمیمه کنید و حتی می توانید اعضا را منشن کنید.

ترلو قابلیت های مختلفی دارد از جمله: تعریف یک پروژه، تعیین اعضای مختلف برای پروژه های مختلف، تعیین لیست کارها، امکان آگاهی اعضای پروژه از نحوه پیشرفت کارها. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه ترلو است.

مایندمستر (MindMeister)

مایندمستر یک برنامه مدیریت زمان و وظایف است که به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر و کارآمدتر برنامه ریزی کنید و وظایف خود را به خوبی انجام دهید. این برنامه امکاناتی مانند ایجاد لیست وظایف، تنظیم اولویت ها، ایجاد یادآوری ها و تقویم های مدیریت زمان را ارائه می دهد. همچنین می توانید گزارش های پیشرفت خود را مشاهده کنید تا بتوانید بهبودهای لازم را اعمال کنید. این برنامه برای افرادی که به دنبال بهبود مهارت های مدیریت زمان و وظایف خود هستند، بسیار مفید است.

پاکت (pocket)

پاکت برای اشتراک گذاری محتوا بین اعضای تیم هم خیلی مفید است و مدیریت کسب و کار گروهی شما را آسان تر می کند. افزار pocket برای ذخیره کردن اطلاعاتی است که اکنون آمادگی خواندن آن ها را ندارید. مثلا شما می توانید زمانی که به اینترنت دسترسی دارید محتواهایی را در این برنامه ذخیره کنید سپس زمان هایی که به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از آن ها بهره مند شوید.

بهترین نرم افزار مدیریت زمان

برای فریلنسرها انجام به موقع کارها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و با این که آن ها هیچ محدودیتی از لحاظ زمانی برای انجام کار خود ندارند، اما از طرفی هم باید برنامه ریزی داشته باشند تا زمان هدر رفته به کمترین حد برسد.

رسکیوتایم (RescueTime)

رسکیوتایم را می ‎توان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان دانست. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود مدت زمانی را که پشت کامپیوتر صرف کرده اید پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید تجزیه و تحلیل نیز انجام دهید و ببینید بیشترین زمان خود را در کدام سایت صرف کرده اید.

پومودورو (pomodoro)

وقتی با این نرم افزار شروع به کار می کنید تسک های خود را به صورت مرتب یاد داشت می کنید. این نرم افزار به شما ۲۵ دقیقه وقت خواهد داد تا تسک خود را انجام دهید و سپس زنگ به صدا در می آید و حدود ۵ دقیقه می توانید استراحت کنید. به محض این که ۵ دقیقه تمام شد زنگ دوباره به صدا درمی آید و می توانید تسک قبلی را تمدید کنید و یا تیک آن را بزنید و تسک بعدی را شروع کنید.

مومنتوم (momentum)

مومنتوم جذاب ترین و کاربرپسندترین افزونه های مدیریت زمان است. این برنامه اطلاعات فوق العاده ای راجع به زمان، وضعیت آب وهوا و فهرست کارهای روزانه را نشان می دهد. تیک هر تسک را که علامت زدید از فهرست کارها حذف شده و آن را در لیست کارهای فردا نخواهید دید. هر بار که این برنامه را باز کردید شما را با یک تصویر زمینه زیبا شگفت زده می کند.

اورنوت (Evernote)

در جهان امروز ما با مقدار زیادی از اطلاعات مواجه هستیم و برای به خاطر داشتن این همه اطلاعات مجبوریم که از ابزارهای کمک کننده استفاده کنیم. اورنوت یکی از ابزارهای مدیریت زمان است که به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات تان را ذخیره کرده و بعدا از آن ها استفاده کنید.

تاقل (toggl)

یکی از بهترین ابزارهای مدیریت زمان تاقل است که به کاربران امکان پیگیری زمان صرف شده شان روی یک پروژه را نشان می دهد. این نرم افزار به راحتی بین تسک های مختلف سوییچ می کند و مدت زمانی را که برای هر یک صرف کرده اید اندازه گیری می کند و سپس روی یک فایل پی دی اف گزارشات نهایی را به شما ارائه می کند.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.